Märjad Härjad
1. Liikmed
Kristo Kingi aka Robi: piloot ja peamehhaanik
Ermo Soobik aka Pikk: tüür-ja vintsmänn ning abimehhaanik
2. Tiimi lühitutvustus:
Tiim tekkis „Sillaehitajate” pereheitmisel (Pikk oli sealne piloot alates 2002) kui Robiga sai 2005. aasta kevadel Leedu Vabariigist toodud esimene uue laine Samurai (ja ühtlasi Eesti esimene kõrge katusega Samurai).
Seejärel on võistlusmasin olnud haaratud permanentsest muteerumisprotsessist.
Esimese paari kuuga võttis auto juurde ca 300 kg (igasugu rauad ja muu mudru), all on käinud vähemalt viis paari vedrusid, peal on kolmas vints, katuseraam on võtnud vähemalt neli erinevat kuju, valgust on näidanud lugematu arv erinevaid tulekonfiguratsioone, ujuvuse parandamiseks on tehtud plekitööd ning masin saanud selga uue ja ilusalt läikiva värvikuue, paigaldatud vinge stereosüsteem ja see uuesti ohutuskaalutlustel eemaldatud, kasutusel olnud vähemal neli erinevat komplekti rehve ning kolm mootorit (kui kapremont kaasa arvata) jne
Kaalusäästuks on loobutud Hi-Lifti, labida ning parempoolse küljepeegli kaasavedamisest, puuritud tühjaks enamus polte (otsime pikka puuri vintsitrossi tühjakspuurimiseks) ja uus trend on titaandetailidele üleminek (hetkel takerdunud majanduslikel põhjustel kuna lihtne bensiinitorukaitse maksis juba 2400.-).
3. Auto tutvustus
Suzuki Samurai 1.3 `89
Vints: ComeUp 9000 (tagavara Warn 6000)
Rehvid: GoodYear Wrangler MT/R 31×10,5 R15 või InsaTurbo Special Track 205/80 R16
Diferentsiaalilukud: ees ARB ja taga keevislukk
Lisatuled: NordicLight Xenon, vintsivalgusti ja tagatuled (Wiesem?) + tagumised lisagabariidid ja stopptuli
Vedrustus: taga OldManEmu ja Gabriel amordid, ees Vedruleht for Zuki-Zuki (OldManEmud vajusid väga kiiresti ära) ja KYB amordid
Tuleohutu summuti.
DeLux Comfort sisustuspakett.
Toonklaas
PPVVVVVVVV (Pneumaatiline PealtVaatajate (Valesti Vantsivate ja Vahtivate) Vastane Väga Vinge Vahend)
Snorkel.
Autonoomse elektrilise ajamiga jahutusventilaator (US-style) jne.
4. Saavutused
Erilised saavutused puuduvad.
2005. aastal saime tänu kõikvõimalikele purunevatele vidinatele 21. koha ja karikasarjas 0 punkti (see-eest Eesti 4×4 Offroad Karikasarjas 7. koha)
2006. aastal jätkasid vedrud ja muud sõlmed purunemist kuid vaatamata sellele kogunes 10 karikasarja punkti, mis andsid meile 15. koha
2007. aastal ei purunenud meil enam suurt midagi
Saime Navigatsioonil I koha ja Klaperjahil III koha, sellele liitus stabiilne sõit (4., 5., 6. ja 8. kohad) ja lõpptulemusena olime kokkuvõttes 4.
2008. aasta on alanud kenasti: rahvarallilt nimega Mudakoon sai ära toodud III koha karikas.
Seega on meil kõik veel ees!
Ja nalja ei saa kunagi liiga palju!
5. Toetajad
Soovime tänada oma abikaasasid Katsi ja Kairet selle eest, et nad pole meid seksilt ja seebilt maha arvanud, vaatamata sellele, et me vahest vähe kodus oleme (nagu Kats ütleb: „Garaaz ei ole kodu!”).
Samuti vabandame Kärt Marii „Bossu” Kingi ja Sirle „Ilge-Sirin” Soobiku ees, et nende issid enne võistlusi kadunud on ja nendega ei mängi ning pärast õli ja õlle järgi haisevad!
6. Koduleht